Samen met partners zetten wij ons dagelijks in om Utrecht op de kaart te zetten als gezonde stad en regio voor bewoners, bezoekers, bedrijven en talenten. Ben je benieuwd hoe we samen te werk gaan en hoe we dit voor elkaar krijgen? Ons team is daarin de belangrijkste schakel!
Open, informeel en enthousiast
Bij Utrecht Marketing kom je terecht in een open, informele organisatie, waar de dag geregeld anders verloopt dan gepland. Eigen verantwoordelijkheid staat voorop, maar je staat er nooit alleen voor. Een kritische houding wordt gewaardeerd en nieuwe ideeën zijn altijd welkom. Ook krijg je alle ruimte jezelf te ontwikkelen. Je werkt met enthousiaste professionals die begrijpen dat werkplezier en gezelligheid net zo belangrijk zijn als het boeken van resultaat.
Hartje binnenstad
Werken bij Utrecht Marketing betekent werken in hartje binnenstad. Vanuit welke locatie verschilt per functie, want we zijn te vinden op drie verschillende adressen. Onze marketing- en communicatieactiviteiten worden veelal op onze locatie aan de Ganzenmarkt uitgevoerd. Onze werkplekken bevinden zich in het karakteristieke stadhuis – met kamers aan de Oudegracht! – waarvan de oudste delen uit 806 stammen.
Ook op het Domplein zijn onze collega’s aanwezig. Hier vind je de Winkel van Utrecht / VVV, inclusief een aantal kantoren. Maar de meest bijzondere locatie van Utrecht Marketing blijft toch de Domtoren die wij exploiteren. Hoelang je ook bij ons werkt, het blijft indrukwekkend de trappen te beklimmen en de Michaëlskapel te betreden. En dan hebben we het nog niets eens over het uitzicht vanaf de top!
Meer weten over werken bij Utrecht Marketing? Hieronder komen een aantal collega’s aan het woord.